Sider

mandag den 29. oktober 2012

Utroligt som man kan blive tændt af en idé.

Jeg har en meget kær veninde, som kom ind i mit liv for lidt over et år siden, da vi stødte sammen uden for vores fælles hoveddør og kiggede på hinandens store maver. Vi havde termin 6 uger fra hinanden, og utroligt nok kom vores børn til verden på den samme onsdag i august 2011.

Min veninde blev ved med at sige, at jeg burde blogge om alle mine kreative ideer og sysler. Jeg var nok lidt vaklende i starten, for kunne jeg lige finde ud af det? og var det nu også lige noget for mig? Jeg er ofte stødt på blogs, når jeg har googlet, både efter opskrifter på DIY projekter og mad, uden egentligt rigtigt at have kigge nærmere på bloggene. Dette har jeg nu gjort med stor interesse, og hvilken spændende verden, som har åbnet sig for mig. Dermed var min venindes idé, ikke længere blot noget vi i sjov snakkede lidt om, men nu er jeg tændt på ideen, om selv at have en blog, hvor jeg kan vise mine sysler frem og dele alle mine ideer. Glæder mig til at blive en del af blogland:-)

Min blog kommer til at omhandle mine kreative projekter, min interesse for historie og beretninger om min lille familie, som ud over mig, består af min kæreste Ture og vores 1-årige Downs søn Hjalte.

Så velkommen til min blog, som jeg håber du har lyst til at følge.

- Sanne:-)

2 kommentarer:

  1. Tillykke med opstarten søde, glæder mig til at høre og læse mere om alt det du kan :-)
    Knus

    SvarSlet

Kommentar er meget velkommen :-)