Sider

mandag den 19. november 2012

Barselsvisit

Jeg har den meste fantastiske veninde, som jeg besøgte i dag. Hun har lige fået en baby, så mit besøg var både at se hende og hilse på hendes dejlige lille Peter første gang.  Min veninde elsker at få hjemmelavede gaver, så da hun fik sin første søn for snart 2 år siden, syede jeg hende et unikt babylegetæppe. Og nu da hun så fik Peter, måtte jeg jo i gang igen, for han skal da også have sit eget unikke tæppe at lege på :-)

Så her er indholdet fra gårsdagens pakken:

Min veninde blev super glad, og så er det jo mega fedt at give en gave man har brugt meget tid på :-)


Storebror Jakobs tæppe, som blev givet for snart 2 år siden: 


Min søster og jeg startede i fællesskab med at sy disse babylegetæpper, da vi fik vores første niece for 10 år siden, og siden er det blevet til lidt af en tradition, og det er efterhånden blevet til 8 styks tæpper til familiebørn. Plus vi så har lavet et par stykker ved siden af. Har ikke billeder af alle tæpperne, men nogle har jeg da og dem må I se en anden god gang :-)

6 kommentarer:

  1. Jeg kan sørme godt forstå, hun blev glad for sådan en flot gave. Hvor er de flotte og med mange detaljer. Kh Helle ;O)

    SvarSlet
  2. Øv øv mine piger er så store, de kunne godt have brugt sådanne tæpper da de var små

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er det jo godt, at der findes mange lækre ting til store piger også - har hovedet i blød for at få ideer til dem i julegave :-)

      Slet
  3. Hvor er de søde med de figurer, som er lidt anderledes i hver felt! Og sikken god ide med navnet på! Det kunne være spændende at se flere udgaver, så jeg glæder mig til det, når de kommer på bloggen ;o)

    SvarSlet
  4. Tak Elena - skal lige have fundet nogle gamle billeder frem fra en ekstern harddisk, og have dem gået i gennem :-) Vi har faktisk sat navn på dem alle, og tror de fire vi har lavet til pige er ens i motiv to og to, men ikke i farver. Og alle drengetæpperne er helt forskellige motiv mæssigt:-)

    SvarSlet

Kommentar er meget velkommen :-)