Sider

onsdag den 7. november 2012

Den kæreste lille pige

Jeg har i dag mødt det nyeste barn i vores Downs syndrom gruppe. Den kæreste lille pige på halvanden måned.

For en 8-9 måneder siden besluttede min kæreste og jeg os for, at vi gerne ville møde andre forældre med Downs børn og gerne nogle som havde nogenlunde jævnaldrende børn. Vi spurgte i det neuropædagogiske team vi er en del af på Aalborg Sygehus. Og 3 uger senere fik jeg navn og mobil nummer på et par med en søn som var 3 månede yngre end Hjalte. Jeg kontaktede straks moderen og så var kontakten skabt :-)

14 dagen senere kom min sundhedsplejeske og spurgte om jeg havde plads til endnu et Down barn, denne gang en pige, og ja det havde jeg bestemt :-) Så var vi tre!

En månedes tid senere var vi så til intro møde i specialcentret og sørme om der ikke sad endnu en mor med en lille Down søn :-) Og så var vi fire!

I dag har vi så bud femte medlem af gruppen velkommen og vi har endnu en i vente, da der også er en dreng mere, som ingen af os endnu har mødt, men der er kontakt til familien - glæder mig til at møde dem :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentar er meget velkommen :-)