Sider

fredag den 16. november 2012

Giraffer

Min svigerinde har giraf fetish, og jeg forsøger at finde et eller andet med giraf hvert år til hendes fødselsdag.
Sidste år fandt jeg et lille billede i Bahne med to forelsket giraffer, så jeg skulle finde på noget andet i år...
Hun har for længe siden set en taske med giraffer, men den var vist mega dyr, så hun købte den ikke, og nu er den udsolgt!! Så jeg besluttede at sy en taske til hende. Jeg gik på jagt efter noget stof med giraffer, og til sidst fandt jeg i Stof og Stil et stof med giraf halse, som jeg syntes var meget sjovt :-)

 På forlommen fik girafferne halstørklæde/bånd på, for jeg have en ikke stof nok til at lave en hel lomme så halsene passe sammen - men syntes faktisk at det blev meget sødt med båndet:-)


 Jeg satte et forholdsvis neutral for i.


Der blev også sat en forlomme på foret, så den blev vendbar. Bare i tilfældet af at hun skulle blive træt af girafhalsene...!



Min svigerinde gør så også hvad hun kan for at få Hjalte smittet med hendes giraf fetish! Så hun giver Hjalte en ny giraf ved hver given lejlighed. Og ja han er da også glade for sine giraffer :-)




4 kommentarer:

  1. Hej Sanne. Sikke fin blog, du har lavet og rigtig fin taske. Kan godt forstå Hjalte også er glad for girafferne. Kh Helle ;O)

    SvarSlet
  2. Ej ved du hvad, det er præcis ligesom min svigermor som også er "giraf-gal":-)
    Skøn søn du har.
    Kh Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina - vi er også ret vilde med den lille gut :-)

      Slet

Kommentar er meget velkommen :-)