Sider

søndag den 9. december 2012

2. søndag i advent

2. søndag i advent har jo budt på snestorm, og dermed indendørs aktiviteter. Jeg skulle have været til Randers til fødselsdag, men den blev udsat pga vejret, så i stedet har jeg hygget med Ture og Hjalte herhjemme. 

 Sneen og kulden lavede de flotteste isflager på vores vinduer, på et tidspunkt var et af vinduerne ovenpå helt iset til, men det forsvandt hurtigt igen, men jeg nåde lige at fange lidt på køkkenvinduet :-)

 
Jeg syntes det ser så smukt ud :-)

Og da det jo er 2. søndag i advent betød det også adventsgave :-) Jeg har glædet mig hele ugen, så fandt straks min gave, fra min søster, frem i morges og Hjalte så spændt til mens jeg åbnede pakken.
 
Rigtig sødt gavepapir:-)

 
Og inden i var den lækreste opskriftbog med kylling - og der er rigtig mange spændende opskrifter som skal prøves af. Glæder mig allerede :-)


 Jeg har jo også lavet gaver til min søster, så her er hvad hendes gave bød på.
Et stort lyshus fra REMA1000 (hun fik det lille sidste søndag) og en pakke stjernekaster, som for os høre julen til - dem havde vi altid i vores hjem som børn, så nu kan hun skrive og tegne i luften for og med sine børn :-)


Håber I alle har haft en dejlig weekenden trods snestormen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentar er meget velkommen :-)