Sider

søndag den 27. januar 2013

En hel weekend med fødselsdag

Jeg har brugt min weekend på at fejre min søsters 40 års fødselsdag. 

Startende med at jeg kørte til Holstebro fredag formiddag, og brugte dagen på at hjælpe min søster med at forbedrede hendes tøsekomsammen lørdag.

Lørdag havde min søster samlet 23 skønne piger til en overraskelses dag. 

 Vi skulle mødes på en parkeringsplads, kl 9.30, hvorfra vi gik over i det lokale shoppingcenter, hvor Kreativ Company har deres butik.

Her havde min søster arrangeret et smykke workshop :-)

Mine smykker må i have tilgode, da jeg ikke har fået taget billeder af dem endnu!

Derfra gik vi over på en lille cafe, hvor hun havde arrangeret burger med rodfrugter til hele selskabet.

Min super skønne søster :-)

Der blev hygget, snakket ...

... , spist og endnu mere hygget :-)

Her efter tog vi hjem til hendes familie, som stod klar med et rigtig fint kagebord!

Her fik hun også en gave fra en af hendes næreste veninder, som havde arrangeret et par som kom og sang et par sange for hende. Super hyggeligt!

Det var en rigtig hyggelig dag, og det så ud til at alle bare hyggede og morede sig dejligt :-)

Det er så hendes fødselsdag i dag, så jeg ventede med at køre hjem til efter morgenmad i dag, så jeg personligt, face to face, kunne ønske hende tillykke.

Det har dog været lidt hårdt at undvære Hjalte i to døgn, men jeg klarede det og det var super dejligt at komme hjem i dag til en glædelig modtagelse af en lille dejlig dreng :-)


6 kommentarer:

  1. Lyder som en vidunderlig weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en super dejlig weekend :-)

      Slet
  2. Sikke en 40-års fejring. Tillykke med hende - dejligt at du kunne være sammen med hende hele weekenden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nød i stor stil at være sammen min søster :-) Og tak Liv :-)

      Slet
  3. Stort tillykke med din søster. Sikke en god måde at fejre det på. Både at være kreativ og spise ude...og slutte af hjemme. Det må jeg huske. Man kunne jo også samles til noget kreativt og så spise frokost bagefter, hvis man bare ville mødes med nogle kreative veninder....hmm...tænker allerede ;O)))
    Ude godt, men hjemme bedst. Dejligt du har haft sådan en dejlig weekend, så kan mandag bare komme an ;O) Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle :-) Det var simpelthen er super god måde at fejre si fødselsdag på, bare synd jeg jeg fyldte 40 år sidste år, men bliver jo rund igen :-)
      Ja det var da en super ide til en tøse hygge dag :-) kh

      Slet

Kommentar er meget velkommen :-)