Sider

onsdag den 16. januar 2013

Sne!!

Sne kan både være fantastisk og frygtelig!!

Jeg syntes at sneen er nået så smuk som den ligger på markerne og i haver og lyser så dejligt op i det mørke vintervejr. Men hvor jeg da hader den på veje, stier og parkeringspladser! Jeg syntes virkelig at den genere!! Jeg ville ønske at man kunne få lagt varmerør ud hvor sneen driller, som kunne tændes når det sneer :-)

Sneen kan dog også få mig til at smile, så som i går da jeg skulle hente post. Fantastisk syn der mødte mig. Straks jeg så postkassen, kunne jeg dog se at jeg ikke have fået post, da sneen lå fint som et tag hen over postkasserne. 


Vores postkasse en den øverste til venstre!
 
Det er da fantastisk sådan nogle render sneen kan lave :-)

God dag til jer alle :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentar er meget velkommen :-)