Sider

torsdag den 14. marts 2013

NETTO fund

Jeg var får et par dage siden en tur i NETTO, og fandt nogle rigtig fine ting :-)

 Jeg havde hørt fra min søster at NETTO i sidste uge solgte pom pom maker til 20 kr for 4 sæt ringe, så det var mit mål med turen. Og sørme om de ikke stadig havde nogle :-)

Derudover fandt jeg fine stofbetrukne knapper, som jeg har ser nogle af jer andre blogger også har købt. 20 kr pr pakke.
 
 
 90 elastikker til 20 kr. Har planer om at min hæklede blomster skal sys på et par stykke af dem :-)

Jeg har også længe gerne ville have et rør til mine strikkepinde, så de ligger samlet - også til en 20'er!

God torsdag til jer alle :-)

6 kommentarer:

  1. Det var da turen værd ...til Netto. De fine ting var helt sikkert også røget ned i min kurv. ;O) Men nu er det sådan, at jeg har langt til Netto, som førhen lå tæt på, hvor vi boede, til gengæld har jeg så fået resten af byen at handle i. Meeen måske jeg stadig kan nå derhen, når Morten kommer hjem. Vi får se. Rigtig god torsdag til dig Sanne.
    Kh Helle ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal også køre efter Netto, så det er ikke så tit jeg kommer der. Men tilgengæld bor jeg nærmest nabo til fakta, hvor min daglige andel foregår, men de har altså ikke helt så fine her og nu varer som netto!! Ja du må da se om du kan komme afsted:-) kh

      Slet
  2. Lækre køb - Det må siges at have været en god tur i Netto ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps og så var det faktisk først i nr 3 Netto det lykkes at finde noget som var turen værd!

      Slet
  3. Ja man kan ofte Gøre nogle gode fund i Netto, har flere gange været heldig både med hensyn til bøger men også krea ting og altid til rimelige priser.

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig, syntes også at de er gode til hurtigt at sætte deres varer ned :-)

      Slet

Kommentar er meget velkommen :-)