Sider

onsdag den 24. april 2013

Dåbskjole til baby born

Jeg syntes også at I skal se denne smukke dåbskjole som min søster har strikket til Ibens baby born, som Iben stolt viser frem her :-)


Opskriften er fra Projekt Saseline, hvor Käthe Ejlerskov Reimann, opkøber brugte baby born dukker som hun sætter i stand og giver videre til børn med behov, til krisecentre, daginstitutioner ol. 

Opskrifterne sælger hun for 25 kr, som bruges til at købe flere dukker og materialer for.

Et super godt projekt :-)

5 kommentarer:

  1. Det var da en fantastisk ide... skal lige huske det, næste gang jeg kommer forbi og der er blevet ryddet ud i dukker og tilbehør.

    Kunne nu godt tænke mig at strikke sådan en dåbskjole til min datters dukke - den er vildt smuk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg syntes også at det er et super godt projekt :-)

      God ide med dåbskjolen til din datter - god fornøjelse :-)

      Slet
  2. hej jeg vil gerne købe opskrift på dåbskjole til baby born

    SvarSlet
  3. Hej er opskriften på dansk

    SvarSlet
  4. Hvis opskriften er på dans, så vil jeg gerne købe den

    SvarSlet

Kommentar er meget velkommen :-)