Sider

torsdag den 4. april 2013

Hjælp søges

Jeg syede en poncho til mig selv i efteråret, men desværre kom jeg aldrig rigtig til at bruge den, selv om den blev som jeg gerne ville og den sidder helt ok!!

Tror problemet er at den skal over hovedet, som jo er konceptet med en poncho...

Nu er mit spørgsmål, hvad kan jeg gøre for at komme til at bruge den her i foråret? 
Har selv tænkt på at sætte en lynlås i ned foran på ponchoen, men syntes måske lidt at det vil ødelægge den, så er der en med en bedre ide??

Ponchoen er syet i et kraftigt stof købt på udsalg for en del år siden i Stof2000 og foret med et bomuld stof fra Stof & Stil! Mønstret er fra Alt om håndarbejde, og var en børnestørrelse, som jeg lavede om til en voksenstørrelse.

4 kommentarer:

  1. Uha, den er jo svær, for den er jo superflot som den er.
    Men så igen så tænker jeg, at hvis du alligevel ikke får den brugt, hvorfor så ikke forsøge med at sætte en lynlås i, og se om det ikke hjælper?
    Personligt ville jeg få brugt det mere med lynlås, da jeg på en eller anden måde føler der er mere frihed... (ved godt det måske lyder tåbeligt) :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej ikke tåbeligt, for det er jo også nogenlunde sådan jeg har det... Jeg har nu købt mig en lynlås, så tror jeg vil forsøge mig med det, selv om jeg stadig ikke er sikker på at det er det jeg vil... hmm svært!! Tak for det svar Ketty :-)

      Slet
  2. Tænker også lynlås som mulighed - selv om jeg nu er ret så forelsket i den som den er :-) - det hjælper jo bare ikke noget, hvis du ikke får den brugt.

    VH
    Betina

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er stadig vildrede over hvad jeg skal gøre, men tror at for du bliver den som den er, og så må jeg se om jeg ikke kan få den brugt som den er :-)

      Slet

Kommentar er meget velkommen :-)