Sider

tirsdag den 23. april 2013

Min nieces værelse

Hjalte og jeg er taget på besøg i Holstebro hos min søster og hendes familie.

Og i den anledning syntes jeg da lige I skal se nogle af hendes mange krearier :-)

 Da min niece Iben overtog den høje seng fra sin ældre bror, syede min søster et hus som forhæng til hulen under sengen.

Min søster og jeg syede en masse dukketøj til Iben i julegave, og for at have noget at opbevare det i har min søster købt en gammel kommode til tøjet.

Kommoden er blevet slebet ned og malet på ny. Og den er blevet rigtig fin og passer lige i de nye farver til værelset!
 Og da dukken jo har fået en kommode som Hjaltes puslekommode, så syntes Iben også at hendes dukke Lise skal pusles oven på kommoden, så min søster har lavet en puslepude til hende.

 Babuska dukkerne er en del af temaet på Ibens værelse, så da min søster fandt disse billeder, var de jo helt oplagte til værelset1

 Alle mine søsters børn er samlere, så hun har malet og dekoreret en sættekasse til dem hver. Her er Ibens :-)

 Et andet billede som pynter på værelset, er dette navne/fødsels broderi. 
Den har min søster selv broderet.






2 kommentarer:

  1. Sikke et dejligt værelse hun bor på ;O) Det må være skønt at vokse op med så fine farver omkring sig. Håber du og Hjalte nyder jeres tur.
    Sanne, har du fået pakken fra mig ? jeg sendte den i torsdags ???? Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er et super dejlig lille værelse Iben har :-) Hjalte og jeg har nydt vores besøg, og i dag går turen hjem igen! Ture fortalte i aftes at der er kommet en pakke til mig, så mon ikke at det er den fra dig så :-) Kh

      Slet

Kommentar er meget velkommen :-)