Sider

lørdag den 13. april 2013

Træf og solsejl

Hjalte og jeg skal i dag til træf i vores downs gruppe. Vi glæder os rigtig meget da det er ved at være længe siden vi har set hinanden. 

Mødet i dag er lidt specielt idet der er inviteret 2 nye downs babyer med deres mødre med for første gang :-)

Jeg har været i gang med at sy nogle solsejl til barnevogne, som velkomst gaver. Jeg forærede, i sommers, et solsejl til de øvrige i downs gruppen, så de nye skal da også have et solsejl :-)

 Solsejlene er syet i bomuld med elastik i toppen og anorak snor i bunden. Og så er der en lille pose med til at opbevare sejlet i når den ikke er i brug.

 
Solsejlet i sin pose.


Sådan sidder det på barnevognen. 
Dette solsejl er syet til en af drengene i Downs gruppen i sommers :-)

Ideen til solsejlet har jeg "lånt" af en kær veninde, som faktisk har syet det jeg har til Hjaltes barnevogn. 

Min veninde sælger solsejlene på sin hjemmeside www.mumsdesign.dk som du kan finde her.


Så nu har solen bare at komme i gang så solsejlene kan komme i brug :-)

God lørdag til dig :-)

9 kommentarer:

  1. Sikke en sød tanke.. De er rigtig fine de solsejl..

    SvarSlet
  2. Nej hvor er det smart og hvor sød en tanke :)

    SvarSlet
  3. Det kan de nye kun blive glade for, sikke en dejlig velkomst gave. God søndag. Kh Gerda

    SvarSlet
    Svar
    1. De blev alle rigtig glade for gaven :-)

      Slet
  4. Hold op, hvor er du altså sød (men det ved jeg jo godt ;O)) Du er da utrolig betænksom, sikke en velkomst de får. Håber I får nogle skønne timer sammen. Kh Helle ;o)))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle :-) Vi havde nogle rigtig skønne timer og de nye børn og mødre faldt super godt ind med os "gamle" :-) Kh

      Slet
  5. Hejsa.
    Dit link virker desværre ikke på min telefon. Ved du om man kan købe opskriften? Det er bare super smart!
    Hilsen Heidi.

    SvarSlet

Kommentar er meget velkommen :-)