Sider

tirsdag den 4. juni 2013

Gaver fra Brogtræf

Som jeg skrev i forbindelse med blogtræffet, så have Lone skaffet os en masse sponsor gaver 
- en hel del som vi alle fik i en goodiebag og andre som der blev trækket lod om. 

Og I skal da ser alle de lækre ting som jeg fik med hjem :-) 

Nederst på siden kan I se hele sponsorlisten.

I vores goodiebags var der:
 Papir, tape, click ornaments, huludstikker og borderudstikker.

 Et tørklæde og en vifte.

 Perler, snore og garn.

 Fyrfadsstage og chokolade (men det blev spise inden jeg fik taget et billede af det:-)


Og så til det jeg vandt i lodtrækning:
 Jeg vandt et fantastisk gavekort til en it designer, som kan lave en ny header til min blog - glæder mig at at få snakket med ham, så han kan komme i gang :-)
 
 Derefter vandt jeg to små Lene Bjerre skåle.

Og så kan jeg kun huske noget af alle de andre ting, så som en havestol, tasker div keramik, div ting fra Kähler, vin, servietter og lys...

Jeg syntes stadig det er helt utrolig hvad Lone kunne samle ind til blogtræffet, hun skal have et kæmpe tak for det store arbejde :-)
 

Sponsorlisten:



1 kommentar:

Kommentar er meget velkommen :-)