Sider

lørdag den 13. juli 2013

Nostalgi

Vi var i dag på visit hos nogle af Tures venner, som havde legetøj stående fremme til deres børnebørn, og Hjalte gik straks i gang med at lege, mens moderen sad og sagde neeeeeeeeejjjjjjj!!!!

For der mellem alt lejetøjet lå nogle meget kendte dyr, og jeg var sat tilbage til min barndom i 70'erne, hvor jeg lege med dyr magen til. Jeg kan bare ikke huske hvor jeg legede med dem....

Dyrene er fra Tupperware, og kan skilles og samles på alverdens måder, så man laver fabeldyr :-)

2 kommentarer:

  1. Hvor er de søde.

    Det er ikke nogen jeg kan huske fra min barndom, jeg synes ellers nok at skalbene var fyldt med Tupperware hjemme hos os...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er super søde :-) Min søster husker dem også, så fik også lige et trip tilbage i tid :-)

      Slet

Kommentar er meget velkommen :-)