Sider

fredag den 13. september 2013

En fødselsdagsgave

Min niece fyldte 5 år i august, men desværre havde vi ikke mulighed for at være med til at fejre hende, så da vi fejrede en af mine nevøer i sidste weekend, havde jeg en ekstra gave med til Malou, i fællesskab med min søster.

Jeg havde købt den fineste tunika fra aya naya med 60 % af, og jeg syntes at der manglede noget for at fuldende gaven, så jeg syede en nederdel, som matchede tunikaen.

Nederdelen er syet babyfløjl fra Stof & Stil. Mønstret er fra Symagasinet - alt om håndarbejde.

 Sættet sammen :-)

God weekend til jer alle :-)

4 kommentarer:

  1. Åh jeg er ret vild med Aya Naya - ikke mindst på tilbud ;-)
    Og nederdelen klæder virkelig tunikaen. Eller er det omvendt?! Godt ser det ud i hvert fald.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Liv :-) Jeg er også godt tilfreds med resultatet :-)

      Slet
  2. Den bure da indgå i Aya Naya´ kollektion ;O) Sikke et flot sæt. Rigtig god weekend Sanne ;O) Kh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle :-) Syntes også selv at sættet er blevet super fin :-) Kh

      Slet

Kommentar er meget velkommen :-)