Sider

mandag den 4. november 2013

Elefanthue

Jeg har længe tænkt på at sy en elefanthue til Hjalte, men det er altid kun blevet ved tanken, indtil for en halv time siden :-)

Jeg fandt i weekenden, i forbindelsen med et andre projekt, en rigtig god DIY hos Kattekluns som gjorde den rigtig nem at sy :-)
Den tog ca en halv time at sy, fra start til slut, så nu glæder jeg mig bare til at prøve den på Hjalte :-)  


 Huen er syet i to lags jersey stof.

Mønstret er et jeg selv har konstrueret ud af flere af Hjaltes købte elefanthuer.

God mandag til jer alle :-)

5 kommentarer:

  1. Den ser ud til at være blevet rigtig lækker

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er den bestemt også :-) Den er nu også blevet rettet en del til, da den var alt for stor.

      Slet
  2. Fine huer til at varme ørene i den kolde tid:0)

    SvarSlet
  3. Hvor er den lækker. Det står også på min to do liste, så nu skal jeg i gang.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. Hvor er den fin Sanne. Og søde stoffer du har sat sammen.
    Tak for link. Måske skal jeg også prøve, selvom jeg ikke har en overlocker...

    SvarSlet

Kommentar er meget velkommen :-)