Sider

mandag den 23. december 2013

Jeg er vinderen...

...af en give away, jeg faktisk ikke fik deltaget i!!

Byfonna havde for nylig en vinter give away, i forbindelse med at hun havde teste Apotekets A-DERMA Exomega.

Jeg opdagede ikke at give away'en var der, for ellers havde jeg helt sikkert deltaget, da jeg døjer meget med vinter tørhed på mine ben, så den fugtighedscreme ville jeg rigtig gerne prøve :-)

Men efter Byfonna havde trukket hele to vinder, og stadig ikke hørt fra vinderen, lavede hun en lille hurtig info skattejagt på sin blog :-)

Og her var jeg så den heldige, som først svarede rigtig på hendes 3 spørgsmål, svar som man fandt rundt om på hendes blog - en sjov lille leg :-)

Og i dag kom posten så med min gave - skøn med sådan en ekstra julegave :-)

Med fulgt en fin julehilsen fra Byfonna.

Tak Jonna for info-skattejagten og gaven :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kommentar er meget velkommen :-)