Sider

torsdag den 9. oktober 2014

Pige bukser

Jeg havde også syet en lille ekstra gave til min veninde, som lige har modtaget et babytæppe :-)

Jeg havde under udsalget i Stof2000 fundet det blødeste jersey i deminlook, og havde straks tænkt babybukser :-)

Mønsteret jeg brugte er fra en tysk hjemmeside og hedder Frida , det det var jo helt oplagt, da min venindes datter er kommet til at hedde Frida :-)

Jeg havde tænkt at sætte farvet rib i bukserne, men endte med at vælge en mørkeblå som passede til stoffet, da min veninde så kan bruge dem til alle farver toppe :-)

Bukserne er syet i str 68 :-)

God dag til jer alle :-)


5 kommentarer:

  1. Hvor er de skønne...

    Jeg tror jeg bliver nødt til at se lidt nærmere på det mønster.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Det er også et ret godt mønster, og meget piget :-)

      Slet
  2. Skønt med hjemmelavede gaver. Rigtig flotte ting :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  3. Ser rigtig lækre ud.
    Håber I har det godt, og rigitg god weekend. Kh Helle

    SvarSlet

Kommentar er meget velkommen :-)